الخميس، سبتمبر 14، 2006

i'm outta here - انا فنشت

محدش يسأل ليه؟
... لأني هقولكو طبعا
ف الكام ساعة اللي فاتو أنا عدلت حوالي 40 موضوع - مجموع المناشير .... يوه قصدي المواضيع ع الموقع
آه والله ، بعد التعديلات الجديدة بتاعة موقع بلوجر - اللي مستضيف الموقع بتاعي. ومن الحاجات اللي اتعلمتها و هترجمهالكو ان شاء الله من خدع البلوجر، قلت يا واد ضبط المواضيع اللي قبل كده ... ومن فات قديمه تاه
اللي حصل دخلت عليهم واحد واحد و قصرت المواضيع بحيث متظهرش كاملة غير لما تدخل تقراهل عشان أنا بكره كل المواقع اللي صفحاتها طويلة، و مش معقول أكون واحد منهم
في صفحة الأرشيف و العناوين و الرئيسية المواضيع تبان مختصرة. و ايه هي صفحة العناوين؟ ... ما تتنيل و تصبر شوية، والله كنت لسه هقولها....معلهش يا جماعة، أصلي على أخري
لقيت - أخيرا - موقع بلوجر عمل خاصية العناوين، بحيث وأنا بكتب الموضوع أحدد الحاجات الرئيسية اللي هتكلم فيها، كتصنيف للمواضيع و لما انت تختار أي عنوان تلاقيه وداك لكل العناوين اللي تبع التصنيف ده - حاجة حلوة والله
م الآخر: الموقع بقى على سنجة عشرة
آه بخصوص السؤال البايخ اللي جالي ع الميل - و مش هقدر أنشره هنا
بخصوص كلمة ( بقى واحد من الناس) اللي ع الموقع من فوق ايه؟؟ تقصد ايه؟؟ والله كنت عارف ان محدش شافها غير الظريف ده
هبقى اكتب حكايتها بعدين لأسباب جامدة - نفس الاسباب اللي خلتني لسة مقفلتش موضوع الانتقام
و فعلا انا عدلت مواضيع كتييييييييييييييييييير عشان أشيل منها كلمة خالص
الكلمة ديه أصلا اتعلمتها من شيماء - منها لله - يعني لقيتها أخيرا لأ يا سيدي ديه شيماء تانية غير بتاعة الشعر
أقصد شيماء زميلتي، متعديش 5 دقايق الا أما تقولها مرتين تلاتة
و تصبحوا على خير بقى عشان ألحق أتخمد شوية

0 تعليقات:

إرسال تعليق

فضلا اترك تعليقك أو أكتب طلبك هنا، مع الحفاظ على أدب الحوار، واكتب اسمك من فضلك....